Polisi Pemulangan dan Penamatan / Return Policy and Cancellation

 
 

Return Policy and Cancellation / Polisi Pemulangan dan Penamatan

Muka Hadapan / Home
 

 

Thank you for using our services.

If, for any reason, You are not completely satisfied with a our services, we invite you to review our policy on refunds and cancellation.

For matters of refund and cancellation, all written notice must be sent to us .Our team will process the request for cancellation and will be responsible for the refund, subject to the terms and conditions of the services offered by us.

You may also cancel your services giving us (14) days notice in writing by registered post to the customer’s last address known to us.

This clause may only apply to certain customers, subject to the terms and conditions of the services offered by us.

For more information, please email to: audit@registermof.my

Terima kasih kerana mengunakan perkhidmatan kami.

Jika, untuk apa-apa sebab, anda tidak berpuashati dengan perkhidmatan kami, kami mempelawa anda untuk melihat polisi kami berkenaan pemulangan wang atau penamatan.

Berkenaan dengan pemulangan wang dan penamatan, notis bertulis mesti dihantar kepada kami. Kami akan memproses permohonan and akan bertanggungjawab untuk pemulangan wang, tertaklu kepada klausa terma dan syarat yang telah dipersetujui.

Anda juga boleh menamatkan perkhidmatan dengan memberi kami 14 hari notis secara bertulis melalui surat berdaftar beralamat terakhir seperti dalam rekod kami.

Klausa ini juga hanya terpakai kepada berlainan pelanggan, tertakluk kepada terma dan syarat yang telah dipersetujui.

Untuk maklumat lanjut berkenaan ini sila email ke: audit@registermof.my